۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

دختر من

گاهی پیش می آید که دوستانم میگویند: "نفسک خیلی دختره." یعنی رفتارش کاملا دخترانه است. نمیدانم به این خاطر است که با من بزرگ شده و حضور پدرش در زندگیش خیلی کم رنگ بوده است یا اصولا این چیزها ذاتیست.
بعضی ها میگویند به خاطر ماه تولد است حتی ماه تولد من هم که اسفند است، موثر است. در حالی که مثلا همسر برادر من هم اسفند ماهی است اما دخترش حتی برای روتختی اش اسپایدرمن را ترجیح میدهد! در مقابل نفسک همیشه توی پرنسس ها وول می خورد.
هرچه هست امروز مطمئن شدم. حدود نیم ساعت تلفنی با دختر خاله اش حرف میزد. یعنی عادت از این دخترانه تر؟! بعد هم جالب است که کار به جایی کشید که پشت تلفن عمو زنجیر باف بازی کردند و بعد که من هی صدا کردم و غر زدم که بسه! به دختر خاله اش میگوید: قطع بشه، نالاحت که نمیشی عزیزم؟!
گوشی را هم که گذاشته آمده توی آشپرخانه و به من می گوید: مامان من هستی رو خیلی دوست دارم. وقتی میگم هستی یعنی زندگی رو هم میگم. تو میدونی معنیش میشه زندگی یعنی من هردوتاشونو دوست دارم!

۵ نظر:

مداد گلی گفت...

واو. دخترک ایهام رو از الۀن یاد گرفته.

ناشناس گفت...

چه نفسک خواستنی ی...:)

Gom گفت...

چه دختر دوست داشتنی

ناشناس گفت...

عزیییییییزم

فانی گفت...

تو دور و زمونه ای که کم کم داره جای پسرا و دخترا عوض میشه بذار نفسک دختریشو بکنه !