۱۳۸۹ مرداد ۱۳, چهارشنبه

نظرات اعتماد به نفسانه

هنوز که هنوزه وقتی میرم وب قبلی میبینم یکی دو نفر پیغام گذاشتن که نمیتونن اینجا برام کامنت بذارن. از اونجایی که  هی فکر میکنم چرا بعضی ها پیداشون نیست... دارم فکر میکنم که شاید این مشکل بعضی ها هم باشه...
در این که بلاگ اسپات اصلا به سادگی بلاگفا نیست هیچ شکی وجود نداره. علی رغم همه ی بدی های بلاگفا نمیشه منکر این شد که بلاگفا دست کم برای کاربر ایرانی خیلی ساده است و از نظر من برنامه نویسیش اگر نخوام بگم بی نقص، کم اشکال تر از مثلا همین بلاگ اسپاته...
اما صفحه ی نظرات علی رغم مشکلاتش خیلی پیچیده نیست... یه پنجره ی جدید باز میشه که نظرات وارد شده رو میبینیم و بعدش کادری که میشه مطلب رو توش وارد کرد... پایینش با رنگ نارنجی نوشته "انتخاب هویت". بعد چند تا انتخاب هست که جلوی هرکدوم یه دایره است و با انتخابشون و کلیک کردن رو اون دایره ها یه گردالی آبی میشه!
بعد مثلا نوشته حساب گوگل، اُپن آی دی، نام آدرس اینترنتی، ناشناس. خب معلومه وقتی حساب گوگل رو انتخاب کنید ازتون یوز و پسورد جی میلتون رو میخواد. ناشناس رو انتخاب کنید هیچی نمیخواد! 
تهش این که متن رو مینویسید و انتشار نظر رو میزنید. میدونم یه جورایی عینهو خنگا توضیح دادم اما باور کنید بهتر از این بلد نبودم. حالا لازم هم نیست شما بزنید تو ذوقم... به جاش اعتماد به نفس بهم بدید! مثلا بیایید بگید به به... چه خوب توضیح دادی... ما تونستیم با همین توضیح کامنت بذاریم...

۱۱ نظر:

همفری بوگارت گفت...

جسارتا باید عرض کنم خانم حق شما رو خوردن بااین توضیحاتی که شما دادید دقدقا توی کلاس فزیک اتمی میتونید ساخت کیک زرد رو توضیح بدید
جان تو

omid1977 گفت...

واي نفس جان خوب شد توضيح دادي
يعني من تا به الان نتونسته بودم برات كامنت بزارم
هر كاري هم ميكردم خب نميشد بس كه سخت اين لامروت
قول ميدم از اين به بعد پست نوشتي بيام نظر بدم
مديوني اگه فكر كني دارم بهت قوت قلب ميدم
يا ميخوام بهت بگم بيا به ما هم سر بزنگ
انقده نرو تو گودر
:(
ببخشيد اين ته اش قوت قلبم عصباني شد
كلن دست خودش نبود
خدانگهدار

داداشی گفت...

سلام
احوال شما خوبی دخمل گلتون خوبه
خیلی خیلی خوشحالم که میتونم دباره نوشته زیبای شما رو بخونم
خیلی دلم تنگ شده بود
موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام من سوالی در مورد تنظیمات بلاگر داشتم شما می دونید توی کدوم قسمت تنظیمات کد سیستم آمار گیر رو وارد کرد اصلا میشه؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدین

علی گفت...

به به...چه خوب توضیح دادی...ماتونستیم با همین توضیح کامنت بذاریم...خوب بید؟!


گل فرستادیم!!

admin گفت...

به به چقدر خوب و قشنگ توضیح دادی :D
اما به دو تا سوال مهم جواب ندادی
اولا چرا به کامنتها جواب نمیدی
دوما اینکه حالا که اینجا ایکون نداره ما باید چیکار کنیم

آرامش گفت...

یعنی من الان اینقده خوشحالم که می تونم نظر بذارم(آیکن بوسیدن دست نویسنده)

مهناز گفت...

خیلی هم خوب توضیح دادی عزیزم !!!!!

ناشناس گفت...

مرسي از راهنماييتون

سامانتا گفت...

سلام دوست خوبم
من تقریبا یک ماهی بود که نت نیومدم و ازت بی خبرم
هنوز هم نتونستم که پستاتو بخونم گفتم اول بیام عرض ادب کنم و بگم این دوست بی معرفتت به یادت هست
دوست من حالش خوبه؟
امیدوارم خوب و روبراه باشی
من هم می گذرونم دیگه یه جورایی
بذار برم بخونم پستاتو تا ببینم چی میگی و چه خبرا شده
فعلا

فانی گفت...

به به... چه خوب توضیح دادی... من تونستم با همین توضیح کامنت بذارم...( تازه تونستم با این توضیح شیر دستشوئی رو هم عوض کنم !!! )