۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

هیچ گاه دخترکتان را با مادرتان و فارسی وان تنها نگذارید. حتی به خاطر گودر!

من: دخترم. اونا رو از رو زمین بردار.
نفسک: من ننداختم.
من: ببخشیدا اسباب بازی های شماست!
نفسک (با قر و عشوه ی باور نکردنی): ببخشیدا! مثل اینکه پسر شماست دختر منو حامله کرده!
من: (نه تروخدا توقع دارید حرف زده باشم؟! فکم افتاده بود پایین. چند ثانیه شوک بودم اصلا ) اینا چیه میگی؟ از کجا شنیدی؟
نفسک: مامان جسیکا به مامان اسکال گفت. تو همسایه ها!

پ.ن: به مرگ خودم من جز تاتیانا و اسکار اسم اونای دیگه رو بلد نبودم! حالا شما فکر کن ما فارسی وان نداریم. فقط این سه روز تو شمال دیده. وای به روزی که فارسی وان داشته باشیم.

۹ نظر:

admin گفت...

خدا این نفسک رو خیر بده که انگار نقش شیره رو تو زندگیت بازی میکنه روز به روز شیرین تر و خواستنی تر و خوشمزه تر


من موندم این امید چرا درس نمیگیره
اصلا چرا نفر اول واسه این پست کامنت نذاشته؟؟؟؟

papary گفت...

مععععععععععععععععععع (همراه با آیکون کش آمدگی فک و صورتم)
نفسک از من پیشرفته تره، تو عمرم تا حالا یه بار فارسی وان دیدم

omid1977 گفت...

همين ديگه
از دست مادران پرتواني چون شماست كه عفت خانم شوهر كه كرده هيچ
7 شكم هم بچه پس انداخته!!!



پ.ن) يعني دارم فكر ميكنم نفسك بزرگ بشه چي ميشه!!!
D:

علی گفت...

تاتیانا همون مادر فروجولیتوه دیگه!


گل فرستادیم!!

نگار گفت...

این دیگه اِندِ تهاجمه فرهنگیه...:دی!

یک عدد نرگس بی معرفت گفت...

قربون اون نفسک خوشملت بشم من ..که دلم برا جفتتون تنگه

فانی گفت...

من میگم چرا ملت عاشق فارسی وانن !
نگو واسه اینه !
فرهنگ خانواده ها میره بالا !

صفایی‌نژاد گفت...

جالب بود. ما دنبال خونه می گشتیم یه ماه پیش. اکثر خونه هایی که تلویزیون روشن بود داشتن فارسی وان نگاه میکردند!

رها# گفت...

(آیکون ریسه رفتن از خنده)