۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

قول میدهم

چند وقتی میشود که روی مچ کوچکش یک چیزی قد نخود از زیر پوست توی ذوق می زند. فکر میکردم همان استخوانی است که همه داریم. یک روزهایی انگار کم رنگ تر می شد... یک روزهایی پررنگ تر. دیروز بهانه می گرفت که گلو درد دارد... چشمم خورد به دستش که انگار باز پر رنگ تر است.
به دکترش زنگ زدم وقت گرفتم که برویم. به پدرش اس ام اس دادم گفت می آید. ولی نظرش این بود که ارتوپد باید ببیند نه متخصص کودکان. رفتیم پیش ارتوپد. گفت یک کیست ساده است که زیر پوست تشکیل شده... یک سکه بگذارم رویش و ببندمش برای مدتی اگر جذب نشد باید با سرنگ خالی اش کرد... اگر باز هم نشد باید با جراحی درش آورد.
شاید اگر به خاطر گردن من نبود، اصلا نمیدانست جراحی یعنی چه. اما از دیروز تا حالا مدام از من قول میگیرد که جراحی نباشد. که با سکه خوب شود... 
من هی قول میدهم... الکی قول میدهم... اما نه او آرام میشود نه من... .

۱۱ نظر:

S.SH. گفت...

سلام.
خوب میشه. اغلب بچه ها و جوونها دارن اینو. مخصوصا تو بچه ها اغلب خوب میشه. هیچ چیز خطرناکی هم نیست. نکنید اذیت خودتونو سر چیزی که اصلا اهمیت اذیت شدن نداره خوب؟

می نا گفت...

خیلی وقته می خونمت نفس،ولی خب تا حالا کامنتی نذاشته بودم اینجا

اصلا نگران نباش خواهر من وقتی به دنیا اومد یه همچین کیستی رو بالای ابروش داشت،3سالش که شد عمل جراحی کردیم و یه بخیه زیبایی هم زدند والان که12سالشه تقریبا هیچی معلوم نیست،ایشالا که به عمل نمیرسه،ولی اگه خدای نکرده رسید بدون که هیچ مشکلی نیست و عمل خیلی سادست،تازه عمل دست خیلی هم راحت تر از اونیه که خواهر من انجام داد

مداد گلی گفت...

چقدر دلم گرفت. براش دعا می کنم که با همون سکهه خوب بشه.

PK گفت...

male moche daste man ba hamoon sekke khoob shod negaran nabash. manam 3 salam bood oon moghe :)

sahar گفت...

salam, rastesh man moshkeli moshabehe nafasak shoma dashtam chand sale pish ke be elate inke taghriban zamani bish az yek sal azash gozashte bood, doctoram aslan pishnahade sekeo nakard... ke albate omidvaram baraye koochoolootoon chenin nabashe... tanha khastam omidvari bedam ke age niaz be jarahi bashe mesle morede man, in jarahi sare pai va kheili sade va ba bi hesie mozei hal mishe va aslan aslan bache dardi ro joz hamoon darde mokhtasare tazrighe mavade bi hesi hes nemikone va kheili sari va rahat anjam mishe... ine ke be hich vajh negaran nabashid... enshalah hata niaz be in marhale ham nemishe ama bahash sadegh bashid va bezarid az hich ehtemali natarse... movafagh bashin...

omid1977 گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
مهناز گفت...

نفس جان ناراحت نباش. جذب میشه. منم روی کف دستم، محل اتصال انگشت، داشتم یه دونه. انقدر خوشم میومد باهاش بازی کنم. در اثر همین بازی کردن جذب شد!!!! خوب میشه. غصه نخور.

آرامش گفت...

نگران نباش دوست جان..پشت گوش دختر جان ما هم همچین چیزی به اندازه یه فندق در امده بودکه با اجازه تون دو شبانه روز اشک ما رو دراورد
دکتر گفت توی بچه ها گاها پیش میاد گاهی تغییر رنگ میده حتی بنفش یا قرمز تا وقتی که دردناک نباشه یا روی سطح پوست تغییر شکل نده مشکلی نیست
فقط حواست باشه چیزهای ژلاتینی مثل پاستیل و ژله کمتر بهش بدی

Gom گفت...

ایشالا با همون سکه خوب بشه

الما گفت...

نگرانیتون بیمورد نیست ولی الان چیزه عادی شده
من از 18سالگی دارمش
عمل جالبی هم نیست فقط نباید زیاد با اون دست کار کرد
چون باد میکنه و بالا میاد و درد می گیره
امیدوارم تا اون موقع درمان بهتری از سکه و عمل پیدا بشه

سامیار گفت...

مينيمال كده (گلچيني از مينيمال هاي پارسي)