۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

سفر یک

مشهد خوب بود. یعنی عالی بود. اونقدر که با وجود این که لابی هتل وایرلس داشت و میشد لپ تاپ بزنم زیر بغلم و بیام آن لاین بشم... فرصت این کار نشد که نشد...
مثل مازوخیست ها هتلی رو انتخاب کردم که آخرین بار با پدر نفسک رفته بودم. فکر کردم خودمو محک بزنم... ضمن این که اون هتل رو دوست داشتم... شما بگو یه بار ... یه جاش منو یاد این آدم انداخت؟ ننداخت! گمونم آلزایمر گرفتم! ولی خوب یادم بود که نفسک دو سالش بود... میومدیم دو تایی جلوی آکواریوم های بزرگ و خوشگل لابی و ماهی ها رو میدید و ذوق میکرد...
ماجرای سفر و نفسک بمونه برای فردا... بذارید یه نفسی تازه کنم! این جا هم هوا به شدت گرم و شرجیه. اونقدر که وقتی نفسک اصرار میکنه بریم میوه ای بچینیم و دوری بزنیم تو حیاط غصه ام میشه... برای چند روز آینده کلی برنامه ریختم... یکیش شنا و دریاست... اگر خلوت باشه... تمییز باشه...
راستی می دونستید، بدترین درد اینه که آدم نتونه از سرویس بهداشتی هیچ جا جز خونه ی خودش لذت ببره؟! باور کنید... حموم و دستشویی هم نداره! درد جفتش بدتر هم هست!

پ.ن: سه نفر هستن... که من بابت لحظات خوبی که داشتم بهشون مدیونم... میدونن و لازم نیست بهشون بگم. جبران هم نمیتونم بکنم... با این حال... دلم می خواد از یکیشون یه تشکر ویژه بکنم: " من مشهد رو دوست داشتم و دارم... اما این بار بودن شما یه نعمت بود... باور کنید... ممنون بابت همه ی زحمت هاتون... ده دقیقه هم که دیده باشیم همدیگه رو از لذت حمایت دورادور شما کم نمیکنه... همه چی عالی بود"

۱۰ نظر:

آدمک گفت...

سلام اولین بار بود وبتونو خوندم جالب بود.راستی زیارتتونم قبول خوش به حالتون دلم خواست..

داداشی گفت...

سلام
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
زیارت قبول

omid1977 گفت...

پ.ن )
اون سه نفر زود بيان خودشون رو معرفي كنن
لطفن
:)

علی گفت...

مشهد خوبه.مشهد همیشه ی خدا خوبه.



گل فرستادیم!!

خاطره گفت...

خوش به حالت
منم دلم مشهد میخواد
راستی این فید خوان وبلاگت چیه؟!

Gom گفت...

رسیدن به خیر.
پس بهتون حسابی خوش گذشته.باورت میشه تاحالا مشهد نرفتم؟

فانی گفت...

جای مارم خالی کردی دا !!!

ساقی گفت...

رسیدن به خیر.زیارت قبول
این بدترین درد رو خوب اومدی!(:
ایشالا شمال هم خوش بگذره.

admin گفت...

زیارت قبول مشهدیه خانم
فکر کنم اگه از هتل اسم میبردی هیچ اسیبی به اسم و حیثیت هتل وارد نمیشد :D

... گفت...

درد بزرگ و واقعا بدتری رو گفتید هااا !!! :D


حال بازار مشهد چطور بود ؟!! خوب بود ؟! :D