۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

نسل خوشبخت یا بدبخت

دارم باهاش مشورت میکنم. راجع به داروهاش. میگم حرف گوش نمیده. میگه شده چیزی براش نخری؟

_آره خب. خیلی وقتا پول ندارم!

_ (میخنده) نه وقتی پول نداری. ببین اصولا تنبیهش میکنی؟

_ آره!

_ دقیقا چجوری؟!

_ مثلا بهش میگم اون اسباب بازی رو که میخواستی نمی خرم دیگه برات.

_ دیگه؟!

_ مثلا باهاش حرف نمیزنم... یکی دو دقیقه ... یا دعواش میکنم و اینا... (خودم هم شرمنده شدم)

_ (باز میخنده) خب خسته میشی! میگم تو یه کتاب روانشناسی در مورد تربیت کودک بنویس!

_ من الان خودم گیر کردم این وسط... یعنی میگی مامان های دیگه هم مثل من بدبخت بشن؟

_ بدبخت نه... یه نسل خوشبخت درست میشه از بچه هایی که هر گهی دلشون میخواد میخورن! ما که جرات نفس کشیدن نداشتیم بذارید بقیه حال کنن!

۴ نظر:

مهدیس گفت...

منتظرم اولین کتاب امضا شده ات را برا من بفرستی تا از پس این دوستام که بچه دارند و از من کمک و مشورت می خوان بربیام....
دست به کارشو لطفا
ثواب داره

Gom گفت...

من فکر می کنم دست به تربیتم خیلی خوب باید باشه . حالا ببینیمو تعریف کنیم.

admin گفت...

والا اگر پدر و مادر ما هم وبلاگ داشتن و از شیرین کاری های ما می نوشتن الان ما هم خدا رو بنده نبودیم :d

فانی گفت...

راس میگه خوب !