۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

من معذرت نمی خوام!

گیرم عذرخواهی کردن شجاعت بخواهد...
گیرم منصف بودن و قبول کردن اشتباه قابل تحسین باشد...
اما باور کنید از همه ی آدم ها نمی شود عذرخواهی کرد...
در مقابل همه ی آدم ها نمی شود منصف بود...
در بعضی دعوا ها و رنجش ها، نمی شود گفت: هی فلانی تا این جایش من مقصر بودم ببخشید...
میدانید چرا؟
چون توهم برش میدارد...
یادش میرود خودش چکار کرده است...
ناگهان متوجه می شوید که به خاطر بیست درصدی که مقصر بودید، هشتاد تای بقیه را هم دارید تاوان می دهید!!
بگذارید عذرخواهی را دیگران بکنند، قبول کردنش با من!


۸ نظر:

ریحانه گفت...

عوضش وقتی 20 درصد خودت رو قبول کنی ،‌ میتونی هی اون 80 درصد طرف رو بزنی توی سرش !

آرامش گفت...

اتفاقا منم با این روش کاملا موافقم

omid1977 گفت...

ياد شعري افتادم كه ميگفت :

پريشان كن سر زلف سياهت، شانه اش با من
سيه زنجير گيسو باز كن، ديوانه اش با من

ماری گفت...

از نظر روانشناسی هم می گن برای هر چیزی معذرت نخواین.

ماری گفت...

از نظر روانشناسی هم می گن برای هر چیزی معذرت نخواین.

اعترافات یک قلم گفت...

اگه همه بخوان اینجوری فکر کنن .که اونوقت هیچکس عذر خواهی نمیکنه نفس جان ....

admin گفت...

وای به روزی که ادمی شبیه به این در اطراف ادم باشه
یعنی دائم باهاش در ارتباط باشی

فانی گفت...

من در قبال اشتباهاتم همیشه عذرخواهی می کنم بعد اگه دیدم طرف داره پررو بازی می کنه روشو کم می کنم !!!