۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

درد

شنیدید میگن دندون درد از همه ی درد ها بدتره؟ یا بعضی ها میگن نه سوختگی از همه ی درد ها بدتره؟ یا درد های دیگه... اما من میگم هر عضوی درد که بگیره... از همه ی دردها بدتره. حدود یه ماهی هست که معده ام بهم ریخته و اغلب درد دارم بعد از خوردن آنتی بیوتیک ها شروع شد. تا پریشب... از سر شب حال خوبی نداشتم.  گفتم زود میخوابم. حوالی یک و نیم پا شدم قرص خوردم با قلوپ آب! چه می دونستم... حوالی سه بیدار شدم با درد شدید و تهوع... سه ساعتی فقط درد کشیدم و هی تهوع... خوب هم نمیشد... کف پذیرایی می پیچیدم به خودم وهی میگفتم چیکار کنم؟ چیکار کنم؟ اس ام اس دادم خواهرم هم خواب بود. 5 شده بود که اس ام اس دادم به شوهرش که هرموقع برای سر کار رفتن بیدار شدی بیا این جا من برم دکتر... چند دقیقه بعد رنگ زدن و قرار شد بیاد پیش بچه بخوابه تا من برم. رفتم کلینیک نزدیک خونه. حتی نمیتونستم صاف وایسم. بعد فکر کنید کلینیک فوق تخصصی شبانه روزی! داروخانه اش تعطیل بود! با آژانسیه که حسابی خواب آلود بود، رفتیم یه داروخانه شبانه روزی پیدا کردیم و دواها رو گرفتیم و برگشتیم کلینیک. سه تا آمپول داده بود. بعد شما فکر کنید منه ترسو مثل بچه ی آدم هر سه تا شو زدم و صدام هم در نیومد. چون آدم وقتی زیاد درد داشه باشه به درد های کوچیک راضی میشه بلکه درد بزرگه تموم بشه...
تمام دیروز ناخوش و بی حال یه گوشه دراز کشیده بودم... عیبش اینه که وقتی مادر باشی و مریض بشی... نمیشه به بچه فهموند که مریضی. به غیر از این که مدام غر میزنه که حوصله اش سر رفته و چرا همه اش میخوابی... باید بلند شی براش شام و نهار درستی کنی... عصر به پدرش اس ام اس دادم و کمی از ماجرا رو نوشتم و گفتم بیاد چند ساعتی پیشش باشه یا ببردش بیرون... اومد و رفتن بیرون نزدیک ده بود که اومدن و من چند ساعتی خوب، با درد و خواب و کابوس مرگ و زندگی حال کرده بودم!!
اما امروز صبح که بیدار شدم دیدم اثری از درد نیست... خوبم... ولی معده درد بد دردیه... خیلی...

۵ نظر:

فانی گفت...

احتمالا اثرات موشکهای کروزیه که اصابت کرده !

admin گفت...

من هم اول این هفته درگیر این درد بد بودم
منتها چون تابحال معده درد نداشتم نمیخواستم دردش رو باور کنم
با هر مصیبتی بود تحمل کردم تا تموم شد حالا نمیدونم مشکل چی بود هرچی بود موقتا رفع شد
خدا به خیر بیاره بعدا رو

papary گفت...

آخی ی ی!
خدارو شکر خوبی الان. معدت هم چون درد داشته، الان هنوز درد میکنه.... تا شب اونم دیگه خوب میشه

S.SH. گفت...

خصوصی

سلام رو ماهتون. حتما تا حالا رفتین دکتر گوارش ایشالا.
امیدوارم هیچ وقت مریض نباشین. ولی اینکه گفتین ممکنه آنتی بیوتیکها مری یا معدتون رو خراش داده باشن. یکی دو هفته کپسول امپرازول صبح و شب قبل غذا بخورین تا وقتی که یه دکتر گوارش ببیندتون.
خیلی حواستون به خودتون باشه.
همیشه شاد و سلامت باشین
ببخشین البته قصد دخالت نداشتم ولی دلم میخواد همیشه شاد و سلامت باشین...

S.SH. گفت...

خوشحالم که بهترین :)