۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

گارد!

مثل خیلی شب‌های دیگر دارم برایش تند تند می‌نویسم که چرا ناراحتم. برایش تعریف می‌کنم و تهش می‌نویسم می‌بینی، حتی با هم‌جنس‌های خودم جور در نمیام، بعد بهم می‌گن چرا تنهایی!
می‌نویسه: ربطی به جنس نداره عزیزم‬. ‫تو باید آدم بی آزار پیدا کنی‬. ‫آدمی که هر کوفتی هست ولی آزاری بهت نمی‌رسونه‬. ‫آدمی که عقده نداره‬. ‫چه زن چه مرد‬... اگه یه هو نری تو شیکم آدما... به مرور می‌تونی بفهمی کی آزار داره، کی نداره...
تند تند می‌نویسم: من برم تو شیکم آدما؟ تو فکر کردی من از چجور خانواده‌هایی هستم؟!
می‌نویسه: خب گارد داری. میزنی شل و پل میکنی... منظورم اینه که یه هویی پرتشون نکنی بیرون...
میخندیم... به اصطلاحی که من استفاده میکنم و بعد فراموش میشود... 
اما دارم فکر میکنم که چرا همه اینرا میگویند... در حالی که من خودم حس میکنم آدم ساده ای هستم. بدون هیچ حصار امنیتی... اگر گارد داشتم که این طور هرچیزی اذیتم نمی کرد... میکرد؟!

۱۱ نظر:

مرحومه مغفوره گفت...

چقدر عمیق درکت میکنم
این کنار نیومدن با آدمها رو
انگار که هیشکی از جنس تو نیست

رها# گفت...

گاهی اوقات این فقط خود ِ آدمه که خودش رو میشناسه ! بقیه برداشت کاملا متفاوتی ازت دارند ...

... گفت...

انگار کلا جنس ها تقلبی شدن !!! / جنس خودم و خودش نداره :D

... گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
... گفت...

کلا جنس ها انگار تقلبی شده !! / جنس خودم و خودش نداره !! :D

admin گفت...

کنار اومدن که مشکلی نیست
شاید مشکل کمی نزدیک تر شدن باشه

فانی گفت...

خیلی ساده است !
تو وقتی حس می کنی گارد نداری محتاطتر میشی !چون احساس می کنی بخاطر نداشتن گارد هرکسی می تونه خیلی ساده نابودت بکنه واسه همین با احتیاط عمل می کنی ...
این احتیاط نقش یه گارد مجازی رو برات بازی می کنه !

ساقی گفت...

توصیه های دوستتون خیلی جالب بود و فکر میکنم تاثیر داشته باشه!

Gom گفت...

گارد ماردو بیخیال. حساس شدی.نشدی؟

آرامش گفت...

دقت کردی چه دوستای خوبی داری...
خدا زیادشون کنه

راستی نمی خوای برگردی ..حالا اونجا هم نشد جای دیگه ..بیا بلاگفا بابا ..دور هم خوش می گذره

آرش - فریاد سکوت گفت...

خودمون هم با هر جنسی شده ایم گارد! فکر کنم قیافه هامون هم تو مایه های حصار امنیتی باشه! هیچ ربطی نداره ها ولی جنسامون ناجور شده شاید!