۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

خودتی!

این متن فقط و فقط یک مخاطب خاص دارد... پس همه تان ردیف نشوید و به خودتان نگیرید که من از هیچ کس عذرخواهی نخواهم کرد!
چند وقت است که مدام میخواهی همدیگر را ببنیم... تو چه میدانی از من؟! مرا میشناسی؟ چند بار مرا دیده ای؟!! عاشقم شده ای؟!  با نوشته هایم؟ با همان یکی دوبار حرف زدن!؟ چه چیزی در ایجاد این حس اینقدر قوی بوده است که من خبر ندارم؟!!!
زنت به درک... بچه ات هم به درک؟!!
به من میگویی زنت درک میکند. آدم ها باید دوست داشته باشند. اگر مردی با زنت بیا سر قرار!
به من میگویی کافی شاپ و خیابان هم قرار نذاریم... خر خودتی!
 میدانی حالم از مردانی مثل تو بهم میخورد؟! خودت را جمع کن. یک بار دیگر... دوست دارم یکبار دیگر بنویسی: " میخواهم ببینمت!"  تا من  نشانت بدهم که این به قول تو دخترک ملوس با لبخند خواستنی اش توی آن عکس کذایی که باعث آشنایی ما شد، چطور میتواند تو را بشورد و بگذارد بالای طاقچه!


ته حرفم هم این پاراگراف گیلاسی تقدیم به تو:
...
تا ما تصمیم به جدایی گرفتیم ! آقا از اون موقع به اینور ییهو شدیم الهه جذابیت های جنسی !!! یعنی هر کیسی به بنده معرفی شد به دو روز نکشیده حرف از رفتن به سانفرانسیسکو زد !! یعنی شما فک کن من آمار یه روز هم دارم! اقای محترم دنبال زن زندگی میگشت بعد همون روز اول تو باب اشنایی …… بعله !! بعد وقتی بهش گفتم که بنده اهل این چیزها نیستم گفتن که اوه ! چه چیپ ! الان این چیزها دیگه جزوی از استپ های اشنایی هستش !! ما هم گفتیم ببین پدر جان ! من از دوران پارینه سنگی اومدم ! بعد اصلا ما هنوز با دود به هم پیغام میدیم فامیلیتی ! شما پیش من حرف از روال روز جامعه نزن !! ما هنو در خونمون دایناسور می بندیم ….
مرتیکه پدر سگ !!
...

۱۶ نظر:

innaoon گفت...

سلام
خوبی؟
ممنون که هنوز سر میزنی. والا فعلا که وقت نت گردی ندارم اما اگه تونستم خدمت میرسم.
خوش باشین
کوچولورم طبق معمول ببوس :*
خونه جدیدتم مبارک. ایشالا که مزاحما دیگه پیدا نشن.
فعلا.... @};-

شب گلک گفت...

همینی که می گی و گیلاسی هم اشاره کرد درسته. من به شخصه و از نزدیک شاهد بودم چه اکثریتی از مردها. همکارها. آشنایان زن دار گرد دخترخاله تازه جدا شده جمع شده بودن و چه بلبل زبونی ههایی از این دست که نمی کردن

مهناز گفت...

قربون دهنت. ناز نفست.

ماری گفت...

خیلی مردن به خدا !!

البته به یه ذره به خودم گرفتما!!(ایکون چشمک )

مرحومه گفت...

این آدمهای عجیب...

مرحومه گفت...

خ

خاطره جان

این وبت رو لینک کنم؟؟؟
دائمیه؟
میخواستم لینک کنم گفتم شاید آدمائی که نمیخوای بخوننت سرکی به وب دوستات بزنن و اینجا هم به سرنوشت اون قبلی دچار بشه
بهرحال توی گودرم هستی
اگه برات مشکلی پیش نمیاد به وب هم اضافه بشی

ساقی گفت...

حق داری انقدر عصبانی بشی!
نمیدونم کی میخوان یاد بگیرن به همه یه جور نگاه نکنن!
با ارامش تمام فقط حذفش کن!


راستی چه کیفی کرده نفسک.چقدر خوبه که از این جشنها هم داریم.خیلی جای قشنگیه ظاهرا.
همیشه به گردش و اب بازی.

omid1977 گفت...

ببخشيد
من موچم
نميدونم چرا هر وقت دعواست يهويي من هم دارم رد ميشم

شانسه ما داريم اخه!!!
:(

papary گفت...

اینطور مواقع میدونی چی میشه گفت فقط؟
فقط باید گفت تو روح و اعتقادات اون کسی که اینطور آدمیه.
منظورمم اصلا صلوات نبود

... گفت...

منم قبول دارم !! / خودشه !!!

nima1975 گفت...

ای داد بیداد!! ولی شما به چشم یک شوخیه خفن به این قضیه نگاه کن و کرو کر بخند! همسرشو پیدا کن و یه قرار سه طرفه در یک جا بذار کلیه ی عکاسهای و فیلمبردارای صدا وسیما رو هم خبر کن !! آی حال میده اون لحظه که شوهرشو با تو ببینه!آِ میخندیم!!

علی گفت...

فرصت دیدار دست بده،ما با تمام ایل وتبارمون میایم.



گل فرستادیم!!

علی گفت...

وچقدر هم کتاب اینجا هست که نخواندمشان. باید یکروز همشون رو ازت قرض بگیرم.



ایضا"
گل فرستادیم!!

دون ژوان گفت...

دوست عزیز تو که میدونی زن و بچه داره چرا باهاش صحبت کردی؟
تو فهمیدی دنبال یه رابطه معمولی نیست چرا جوابشو دادی؟
گاهی با خانوم هایی مواجه میشم که اینطور توجیح می کنند که من که باهاش نخوابیدم!
شما اگه کافی شاپ و خیابون هم باهاش قرار می زاشتی ، تو اصل قضیه فرقی می کرد؟ شمایی که می دونستی که زن و بچه داره؟
اگه روز هزارم باهاش می رفتی سانفرانسیسکو با روز اول فرقی داشت؟

Unknown گفت...

دون ژوان عزیز... من به شخصه اعتقاد دارم که هیچ وقت نباید آدم ها را به سادگی قضاوت کرد. کامنتتان را تایید کردم که یک بار و برای همیشه توضیح بدهم که شما که نمیدانید رابطه چه شکلی دارد و در چه حدی است چطور به خودتان اجازه میدهید قضاوت کنید. من نوشتم که این آدم را دیده ام؟!!! یا من نوشته ام که قصد دارم بعد از هزار بار درخواست قبول کنم؟ این آدم اگر یک جو شخصیت داشت آنقدر از من دوری و سردی و بی تفاوتی دیده است که باید تا حالا میرفت پی زندگیش...
خوشم می آید که یک در صد از ماجرا را نمیدانید و چنان بر مسند قضاوت نشسته اید که انگار کرورکرور کاغذ و پرونده خوانده اید...

فاني گفت...

قابل توجه ساير دوستان و آشنايان : مرتيكه پدر سگ يك فحش است !!!