۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

می خوانمت هزار بار، اما تو نمیشنوی

شب تا صبح کابوس دیده ام. کابوس جنگ و خونریزی و درد و گریه... از آن کابوس هایی که میخواهی فرار کنی اما هرچه میدوی انگار خیابان کش می آید... سیاهی ها به تو میرسند و دورت به رقص و زوزه مشغول میشوند... از آن کابوس ها که هرچه داد میزنی صدایی از دهانت در نمی آید و حتی آدم های یک قدم آن طرف تر هم تو را نمی شنوند... از آن کابوس ها که بیدار میشوی برای چند ثانیه، کمی دلگرمی... و بعد... پلک هایت روی هم که می افتند دوباره از همان جای قطع شده ادامه ی کابوس منتظرت نشسته... .
تمام قدرتم را جمع میکنم و اینبار چشمانم را کاملا باز میکنم. به خودم میگویم باید با یکی حرف بزنم... باید حرف بزنم تا از این ترس دور شوم... دست میبرم به گوشی... روشنش که میکنم نور چشمم را اذیت میکند... و هوشیاری ام را بدست آورده ام... آنقدر که بدانم کسی را ندارم که چهار صبح بیدارش کنم... .

۱۱ نظر:

omid1977 گفت...

تازه شدي عين ما


:)

علی گفت...

می خوانمت هزار بار،
اماتو نمیشنوی.




گل فرستادیم!!

دون ژوان گفت...

خیر باشه

حسن گفت...

سلام سلام سلام

اوووه چقدر آدم یهو میمونه عقب دو روز که نیست .

بعدم امتحانات و اینا چه فریاد میکند . من الانم از تو شیککم امتحانات صبحت میکنم . البته تقریبا رسیده به دمبش .

حسن گفت...

هوووووووووم

. . .

بعد اون متن پایینیه هم باز یه هووووووم گنده تر . بعدم خب . . .

آدمیزادم بد چیزیه بعضی وقتا . . .

... گفت...

اون موقع که هیچی / کلا در زمانهای دیگه هم ما کسی را نداریم بیدار کنیم
خودمان هم که خواب و بیداریمان به آدمیزاد نرفته !!

admin گفت...

اینجور مواقع البته اگه حسش باشه
میتونی یه سر به نت بزنی و مسنجر
مطمئنا اون موقع شب هستند کسایی که انلاین باشند (البته از دایره دوستان) که بخوان به حرفهات گوش بدن

فاني گفت...

يكي هست كه ساعت چهارصبح هم بيدار باشه ولي از اونجائيكه احتمالا با گفتنش به رجعت از دوران پاره سنگي محكوم ميشم نميگم !!! ( آز اين آيكونائي كه اسم ندارن !)

ماری گفت...

آخر عکس پروفایلت باز من من چشمم به جمال خانمی زیبا و خوشتیپ روشن شد ...


زدم به تخته ..

سامان گفت...

خدا وکیلی..خودت بشو قاضی..به جون خودم پست قبلیت رو خوندم ترسیدم..به جون خودم!بابا تو چرا اینقدر درگیری خاطره؟حالا دوتا پست بعدیت بماند.
4صبح...

سایه گفت...

مررررررررررررددددد.
متاسفم که نیست.