۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

تشکر

اون قدر دوستان به من و نفسک لطف داشتن که واقعا لازمه این جا و این طوری از همه تشکر کنم... 
بابت کامنت ها... لایک ها... اس ام اس ها... زنگ ها... 
بی‌راه نیست اگه بگم بهش حسودیم هم شد! وای به حالتون واسه ی تولد خودم از این کارها نکنید!
و راجع به عکس آخر پست قبل، اون عکس مربوط به دو ساله پیشه... موهای من کوتاهتره الان و نفسک خانومی شده برای خودش... دو شنبه شیش ساله شد...

و یه توضیح برای دوستایی که می‌خوان کامنت خصوصی بذارن، چون من نظرات رو قبل از انتشار تایید می‌کنم قاعدتا فقط کافیه اولش ذکر کنید خصوصی...
 ممنون ...
و باز هم ممنون...

۶ نظر:

سامانتا گفت...

تو که خودت هم نفسی دیگه به چی حسودی میکنیو دوست دارم نه نه دوستون دارم

سميه گفت...

شاد باشي
نمي دونم گفتم يا نه ولي شما را لينك كردم دوست داشتيد بهم يه سر بزنيد

فانی گفت...

خصوصی
( نظر خاصی نداشتم فقط میخواستم ببینم واقعا نظراتی رو که اولش مینویسن خصوصی تائید می کنی یا نه !!! ):D

جلیله گفت...

خدا حفظش کنه و مامانشو هم همیشه براش نگه داره. هر دوتون خیلی گلین و عشق و علاقه و شهامت و اراده و تلاشهای تو هم واقعا تحسین برانگیزه.

1975 گفت...

تولد نفسک مبارک

ساقی گفت...

سلام
به خاطر وجود خودته که نفسک هم دوست داشتنیه.
برای اسفند هم منتظر یک جشن بزرگ میمونیم!
در کنار هم شاد و سلامت باشین.(: