۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

وقتی تو نوشیده‌ای!

بلاخره دیروز پدر نفسک اومد. بهش اس ام اس دادم که سراغش رو میگیره و اگر نمیاد... من با جایزه ای چیزی حواسش رو پرت کنم و یه کاری بکنم... گفت میام... اومد... شام با هم بودیم... نفسک خوابید... میخواست ببردش توی اتاق... رفتم جاشو مرتب کنم... سبد اسباب بازی هاشو از سر راه برداشتم و به خودم گفتم بعد جابجاش میکنم... موقع بلند کردن بیدار شد... بهونه گرفت... که پدرش باید شب پیشش بخوابه... اشاره کردم که بذار باشه... خوابش سنگین بشه...
ده دقیقه بعد آروم و پاورچین رفت...
خودم بردمش تو تخت... گردنم درد گرفته بود... چراغ رو خاموش کردم که بیام بیرون... پام خورد به همون سبد که تنبلی کرده بودم و برش نداشته بودم...
اومدم توپذیرایی و از درد گردنم... از درد پام... و از درد دلم... و هزار تا درد دیگه بغض کردم... به خودم گفتم بچه که نیستی! نشستم بازی رو نگاه کردم... دوست داشتم اسپانیا ببره واسه همین اس ام اس دادم که پرتغال میبره و اسپانیا برد... هی حالم بهتر شد... گودرم رو صفر کردم... بعد این صفر شدنه هی همیشه حالم رو بهتر تر میکنه... و بعدترش... 
بمونه برای خودم!


پ.ن: حرف زدن با آدمی که مسته اونم از راه دور... یه کشف با نمک داره... اونم اینه که  متوجه میشی اصلا شبیه اون آدم عاقل و فرهیخته ای که میشناختی نیست...

۱۱ نظر:

رها# گفت...

با آدم مست حرف زدم ... اما چت نکردم : دی !
دوست خوبم مراقب خودت باش !

omid1977 گفت...

اخي الهي
دلتون اوف شده بود
خدا صداي دلهاي شكسته رو دوس دعژاره خب
برا همين هم اسپانيا برد
مگه نه؟!
D:

papary گفت...

من از دیشب حالم گرفته شده پرتقال باخت. اما خوشحالم تو خوشحالی

1975 گفت...

خب خدا رو شکر که باباشو دید و خدا روشکر که اسپانیا هم برنده شد و خدا رو شکر که گودرتون هم صفر شد!! صفر شد یعنی همشو خوندیدی دیگه؟!!

سیلوئت گفت...

خدارو شکر که بچه ها حداقل زود یادشون می ره این کمبود هارو... فقط ناراحتی و فکر و خیالش برای بزرگترها می مونه. : (

راستی چقدر این عکس کنار صحفه قشنگه... با این صورت شیرین و خنده پر انرژی اصلا نمی تونم تصورت کنم بغض داشته باشی

الهام - روح پرتابل گفت...

بچه نیستید، انسان که هستید! زن که هستید، دل که دارید، نفس که دارید...

... گفت...

شما چه کارهایی میکنید !!!! :D

کلا خود چت کار خوبی نیست !!

admin گفت...

من خواستم به سهم خودم از شما تشکر کنم
اینکه با اون اس ام اس به برد اسپانیا کمک کردی واقعا جای تشکر داره
.
.
صفرکردن گودر هم لذتی وصف نشدنی داره
تا صفرش نکنی متوجه نمیشی

سایه گفت...

شادی ناشی ازیه شکست ابتدایی ، شاید بهتر بتونه واسه گریه نکردن بهونه ای باشه ..

نفس عزیزم.
اون همیشه مست خیلی جالبتراز بازی بود.. توجه کردی؟!! مخصوصا که فرهیخته مست یه لطف دیگه ای داره دیدنش.

فاني گفت...

حقته ! ( شكلك پرتاب موشك كروز !!!)

دون ژوان گفت...

زندگی همین غم ها و شادی هاست فقط باید سعی کنیم با واقعیت هاش کنار بیایم