۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

شانس یا شمسی خانوم!


از حیوان هم شانس نداریم گویا! هی یک مشت خُل و چِل نصیبمان می‌شود! آن از وقتی که می‌رویم یک گلد فیش می‌خریم... خوشگل... مامانی... فرشته گون! می‌گویند گیاه‌خوار است! به ما که می‌رسد، می‌شود کوسه! نئون‌ها را یکی‌یکی می‌خورد! آنجل‌ها را لت و پار می‌کند و فایتر درونش بیداد می‌کند!
این هم از وقتی که همستر می‌خریم! یا با هم خوبند و مشغولِ فیلان! که باید چشم بچه را بگیریم! یا مثل سگ و گربه به هم می‌پرند!
نه این‌که فکر کنید الان سر این کاهو دعواست به خاطر این است که غذا ندارند و طفلکی‌اند، نه! مرض دارند که بزنند همدیگر را له کنند و غذا را به زور از آن یکی بگیرند...
بعد مثل این ابله‌ها می‌روند هرچه گیر می‌آورند را یک‌جا (همان گوشه‌ی سمت راست تصویر!) ذخیره می‌کنند!
خب... البته ذکر خیرشان هم باشد! گاهی هم مثل دو شخصیت عاقل و فهیم... یک جور فرهیخته‌طوری می‌نشینند قندشان را می‌خورند و به دوربین لبخند می‌زنند!!

پ.ن: البته این نظر نفسک است که می‌گوید لبخند می‌زنند... به من باشد می‌گویم زیر چشمی نگاه می‌کنند و توی دلشان فحش هم می‌دهند!!

۱۱ نظر:

اعترافات یک قلم گفت...

خیلی باحال بود این پست .کلی دلم شاد شد از شانس نداشته ات.
به نظر منم دارن فحش خواهر مادر میدن مثل عمه ننه:)))

... گفت...

معلومه حسابی بامزه اند !!! :D

شایدم دارن نیشخند میزنن و فکرهای شیطانی میکنن !!!

omid1977 گفت...

وا... ما كه از بعضي كلمات سر در نيورديم


احتمالا يا بخاطر اينه كه حيون دوست نداريم
يا اينكه نفسك نداريم
D:

هما گفت...

این آخری خیلی باحال بود که دارن زیرچشمی نگاه می کنند وفحش میدن. بی نظیربود

مهناز گفت...

من که گفتم بلا هستن! این همسترا به تنهایی زندگی کردن عادت دارن. با هم که باشن همین میشه! لت و پار می کنن همدیگرو! براشون چرخ و فلک هم بذار که سرشون گرم شه :) البته باز هم سر این قضیه دعواشون میشه :))

هستی گفت...

سلااام ، اگه بتونم این نظر رو ثبت کنم میخوم بپرسم از خرید همسترات راضی هستی یا نه ؟ طوطی برزیلی های ما منتقل شدن به خونه خاله اشون میخواییم یه جانشین براشون بخریم ، پستت رو که خوندم به فکر همستر افتادم ، خیلی دردسرساز نیستن ؟ تمیز کردنشون وقت گیر نیست ؟

قبل از جواب نفسک رو ببوووس محکم بگو از طرف یه خاله مجازی

مرضیه گفت...

وای خدا من عاشق حیوونام!
ببخشید سلام!

فریبرز گفت...

درست عین خود ما آدما ... به هم می پریم ... از دست هم عصبانی میشیم ... بعدش با هم کنار میایم ... می گیم و می خندیم . چای می نوشیم و ...

روجا گفت...

سلام!
از وبلاگ faniboy پيشنهاد خوندنت رو گرفتم و اومدم ببينم چه خبره. ديدم نه مثل اينكه واقعا خبره!!!!! فعلا دارم ميخونمت.از دوستيهاي جديد استقبال ميكنم.
فعلا

مجید گفت...

سلام خانم به اینها قند ندید
اینها قند براشون خوب نیست
مخصوصا چیزهای شیرین

ناشناس گفت...

منم اومده بودم بگم قند بهشون ندین که دیدم دوست قبلی زحمتشو کشیده. خوراکی های شیرین ، چرب یا شور براشون ضرر داره. مثل: قند و پنیر و ...
البته مثلا بیسکویت پتی بور یا ساقه طلایی که کم شیرینیه خیلی خوبه.
ببخشید فضولی کردم...
راستی دو تا همستر اول من هم دقیقا همین شکلی بودن :)