۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

امیدواریم... امیدوار!

مردها به دو دسته‌ی "بفهم" و "نافهم" تقسیم می‌شوند. دسته‌ی بفهم آن‌هایی هستند که واقعن شما را می‌بینند و می‌فهمند. تغییرات روحی‌تان را می‌فهمند و به طرز خارق‌العاده‌ای! حتی تغییر آرایش و لباس و سایر فاکتورهای ظاهری را هم در شما متوجه می‌شوند. مردهای نافهم هم که خب معلوم است دیگر کلن شما را نمی‌فهمند و نمی‌بینند... ینی چیزی را می‌بینند که خودشان می‌خواهند مثلن وقتی خوشند شما هم خوشید! در مورد ظاهر هم که اصولن متوجه هیچ‌چیز نمی‌شوند. حتی وقتی تاکید می‌کنید که: عزیزم، من تغییر نکردم؟! اغلب جواب‌ها نادرست است و اگر هم درست باشد مطمئن باشید شانسی است!‏
قطعن مرد نافهم را دوست ندارم... اما مردهای "بفهم" هم خوب نیستند. آدم هول می‌شود بسکه حواس‌شان به همه چیز هست: امروز خنده‌هات یه جوریه، بگو از چی ناراحتی! ... عزیزم؟! باز ابروتو خراب کردی؟... فهمیدم از سین خوشت نیومد ولی چرا؟!... امروز خط چشمی که کشیدی بهت نمیاد! ... این‌بار رفتی آرایشگاه بگو این قسمت موهاتو کوتاه‌تر کنه!... من دخترا رو خوب می‌شناسم به دوستت اونی که گفتم رو بگو حتما نظرش عوض می‌شه! ... برات ویتامین خریدم بخوری خانوما حتما باید یه دوره از این ویتامین ها بخورن! ...‏ نرم کننده‌ی موتو عوض کن!‏ و...‏
این‌جوریاس که من فکر می‌کنم مرد باید به اندازه فهم باشد!‏ و خب می‌شود امیدوار بود که هست و یک‌روزی پیدا می‌شود... ینی اصلن آدمیزاد به امید زنده است!‌‏


پ.ن: تعریف می‌کرد با زن داداشش رفتن آرایشگاه زن داداشه موهاشو کوتاه کرده و رنگ کرده بعد خیلی ذوق‌زده رفته به داداشه گفته عزیزم من تغییر نکردم؟ داداشه هم خیلی رمانتیک‌طور گفته خوب شدی... رفتی حموم؟!‌‏!!‏

۵ نظر:

فریاد گفت...

خوب البته من یه بار بعد از مدتها رفتم آرایشگاه، بعد از چند ساعت که به همسرم گفتم، گفت:یه تغییری کلن حس کرده بودم اما فکر کردم خونه رو نظافت کردی :)

مهناز گفت...

حالم از همشون به هم میخوره. بفهم یا نافهم......

این نه اون گفت...

سلام.
خوب که حتما هستی دیگه که کم پیدایی.
خداییش بیمعرفتی هم حدی داره. نداره؟
داره دیگه.
اگه هنوز فیلترشکن نداری و احتمالا میتونی کامنتارو با جیمیل مرور کنی برو دنبال تور بروزر. اگه پیدا نکردی بگو لینکشو برات بفرستم.
خلاصه اش اینکه احساس غریب میکنیم این ورا.
فعلا....

omid1977 گفت...

امان از دسته بندي هاي شما زنها

محض رضاي خدا نيست اين موش دوونيتون ببخشيد موش گرفتن گربه هاتون!!!

ناشناس گفت...

برای پست هم بی قرارم کن:
آدمهای ناسپاس و بیلیاقتی چون شما قدر دوستت دارم ها را نمیدانند