۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

من یک طفلکی هستم...



*دارم بهتون می‌گم اینترنت نداشتن به مراتب بهتر از لپ‌تاپ نداشتنه. اینو از من بپذیرید. این منم که دارم بهتون می‌گم... منی که اینترنت نداشتم ولی لپ‌تاپ داشتم و سرانجام چند روز پیش ناگهان دیگه روشن نشد... و متوجه شدم این‌که فکر می‌کردم اینترنت نداشتن خیلی بده... از اون بدتر هم هست... وقتی لپ‌تاپ نداری ینی موسیقی نداری... فیلم نداری.... عکس نداری... بازی نداری... هیچی نداری... یه طفلکی می‌شی مثل من!

* در راستای ملی شدن اینترنت و فیلترینگ بلاگر که خیلی داره اذیت می‌کنه، دوستی یادم داد که چطور از جی میلم، وبلاگم رو آپ کنم. منم برای امتحان یکی از پست‌های قدیمی رو سند کردم... و شد... و بعد یه تغییر دیگه و یه پست دیگه... خلاصه در این خیالِ خام بودم که وقتی این پست‌ها رو دیلیت کنم تموم شدن رفتن... ولی تموم نشدن... تو ریدر به قوت خودشون باقی‌ان! و من چون پاکشون کردم دیگه دستم به هیچ جا بند نیست... واسه همین لازمه از خواننده‌های ریدریم عذرخواهی کنم...

* در همون راستای فوق... یه وبلاگ تو بلاگفا درست کردم برای روزای پیری و کوری... اگر یه روزی نشد دیگه بیام این‌جا رجعت می‌کنیم به همون خراب‌شده‌ی عزیز... طبیعتا آدرس همینه با بلاگفای تهش...


* داره توئیت‌هاشو بلندبلند می‌خونه می‌گه اینا رو می‌خونم رفیق‌ات رو بشناسی! منم بلندبلند می‌خندم... می‌گم عاشقشم... می‌گه خُلی... می‌گم نابغه‌اس رفیقم ... راستی چقدر دوری رفیق...

۱ نظر:

مهناز گفت...

وقتی لپ تاپ نداری یعنی با آسایش میری زود میخوابی. خدا این اعتیاد رو از ما نگیره :)