۱۳۸۹ آبان ۲۳, یکشنبه

بذار من عقب بمونم باشه؟!

خب اون که بعـــــله! شما تحصیل کرده‌ای... روشن فکر که چه عرض کنم... منورالفکری... خارجه رفته‌ای! ولی دقت داشته باش عزیزم... اگه من سکوت می‌کنم دلیل بر پررو شدن شما نیست گلم! 
ببین عیزم، از نظر من خیابون های تهران کثیفن. کثافت به معنای واقعی... ولی وقتی شما با کفشی که تو این خیابون‌ها راه رفتی و هر (...)ای رو لگد کردی می‌ری تو تخت خوابت من بهت نمی‌گم هیووووغ!
دقت کن! به روش زندگیت احترام می‌ذارم! دلیل نمی‌شه شما بیایی خونه‌ی من مهمونی و بگی: عه! باید کفشمو در بیارم؟! بعد وقتی من بگم آره! بگی آخه عادت ندارم!
خب باکلاسم... فرهیخته‌طوری بازی در میاری جیگرم ریش می‌شه... ولی چشاتو باز کن تو آپارتمان کوچولوی من تا چشم کار میکنه یا سرامیکه سفیده یا فرش کرم! دقت کن... بچه ی کوچیک هم توش زندگی می‌کنه... حالا گلم شما برو با میکروب‌ها خوش باش... ولی بذار به قانون خونه‌ی هم تجاوز نکنیم. خب؟!!!

۱۵ نظر:

... گفت...

میگم یه کم بستگی به جوراب داره !!! / گاهی میبینی طرف با کفش بیاد سنگین تره :D

admin گفت...

منم به شدت با این قضیه مشکل دارم و همیشه واسم جای سوال بوده که چطور میشه با کفش که بیرون خونه می پوشی تو خونه قدم زد و ....
کسی اگه حتی یک قدم هم با کفش بیاد تو خونه جیغ منه که میره تو اسمون
حتی یادمه خونه پدرزنم که بودم ناخوداگاه سر خواهرزنم داد زدم که چرا با کفش یک قدم اومد تو اتاق :دی

S.SH. گفت...

100% موافقت خود را باهاتون اعلام میدارم.
سلام و شادباشین همیشه.

مهناز گفت...

گل گفتی:)
چند روز هم غیبت داشتی! هر چه زودتر با یک مطلب شیرین از نفسک غیبتت رو موجه کن.

saba گفت...

ببین اینجا تو مملکت این .... نشور های سوئدی هم نشده که من تا حالا با کفش برم مهمونی! اینا حتی تو دبستان هاشون هم کفش هاشون رو در میارن. این با کفش تو خونه رفتن نمی دونم از کجا تو ایران مد شده!

احسان عیوضی گفت...

آره دقیقا درسته . مهمونی عقد یکی از فامیل خونه ما بود ... یهویی دیدم چند تا دختر با کفش اومدن تا توی هال !!! خدایی مادرم جلومو گرفت که چند تا چیز بارشون نکنم !!!

حسن گفت...

والا

مداد گلی گفت...

این جا هم مادر بودنت رو نشون دادی. خوشم اومد ازش.

فانی گفت...

چشم !

ساقی گفت...

گل گفتی عزیزم.

omid1977 گفت...

من ديگه خونتون نميام پس
اخه عادت دارم پوست تخمه ها رو بريزم فرش
تازه تو دستشويي گلاب به روتون دست و صورتمون رو ميشوريم به اضافه يه كاراي ديگه و ...
D:

maryambanu گفت...

kash yad begirim dorost zendegi kardan ro...

فانی گفت...

زنده ای ؟!
چرا نمی نویسی ؟!
نگران موندم !

هما گفت...

من یکی رو می شناسم همین طوریه با کل فامیل قطع رابطه کرده چون نمیخواد کفشاشو در بیاره آخه بی کلاسیه

غزل گفت...

من چند تا از پست هاتُ خوندم... در نماخوان های وب نوشتم جا داده می شوی عزیزم...