۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

بد جوری چهار نفر می‌شویم!

بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم و غرغرهای مکرر نفسک... ما به جمعیت خانواده ی مان اضافه کردیم!



این دو تا اعضای جدید خانواده ی ما هستن! ملوس خانوم و آقا ململ!


نفسک: مامان بدو! اینا همدیگه رو کشتن!
من: نه مامانی بازی میکنن ولشون کن!

نفسک: مامان باز این بدجسه رفت رو اون خوابید! بیچاره له شد!!
من: اونا اینجوری میخوابن ولشون کن!

نفسک: مامان بدو پسته اشو گرفت ازش!
من: اونا از پس هم برمیان. ولشون کن!

نفسک: مامان خواهش میکنم یه بار بهشون دست بزن! بیا... نترس!
من: نمیخوام! دوست ندارم... ولم کن!
نفسک، داره با اون دو تا حرف میزنه: بلش (ولش) کنید اصلن مامانمو! ترسوئه! من مراقب همه تون هستم!

۱۳ نظر:

... گفت...

نه بابا / ترس چیه :D

مهناز گفت...

خدا به دادت برسه نفس جان. ما هم دو تا همستر داشتیم. از بس دیوارا رو جویده بودن، چیزی نمونده بود به باغ بغلی راه پیدا کنن. هیچ وقت عادتشون نده که توی خونه راه برن. بذار دنیاشون همون قفس باشه. حالا خیلی توی دلت رو خالی نکنم. مبارک باشه :)))

مهدیس گفت...

به به مبارک باشه
پس حسابی سرگرم شدید ;)

بده خونه را هم برات مرتب کنند

admin گفت...

مبارک باشه
کلا وقتی این همستر ها غذا میخورن ادم کیف میکنه
ما که هر وقت از کنار قفس رد میشدم یا خیار میدادیم بخورن یا هویج
اونا میخوردن و ما کیف میکردیم :دی

مجید گفت...

سلامفکر کنم از این دو تا یکیشون نر هست یکیشون ماده من خودم هفت تا همستر دارم ولی متاسفانه یکیش که خیلی دوستش داشتم هفته پیش مرد این همستر ها گیشنیز خیلی دوست دارند هویج رو خلال کن براشون بهشون بده ولی بهشون آب نباید داد!اگه مریض شدند یا تنشون زخمی شد مولتی ویتامین بهشون بده اگه میخوای همسترهات بیشتر نشند این دو تا رو (اگه نر و ماده اند)از هم جدا کن ولی اگر هم نکردی بچه های خوشگلی به دنیا می آورند)ولی وقتی بچه دار شد باید اینها رو از هم جدا کنی و خوراکی های مقوی مثل پسته و بادوم وکنجد برای شیر بیشتر به بچه هاشون بهشون بدی ضمن اینکه نباید حتی به همستر ماده دست بزنی!چند روز یکبار هم باید زیرشون عوض بشه
ببخشید اگه این همه نوشتم!

فانی گفت...

آسوده منم که طویله ندارم ! از قیمت خر خبر ندارم !!! :D

مداد گلي گفت...

فقط بايد زود به زود تميزشان كرد كه بويشان همه جا را پر نكند. و گرنه فوق العاده اند. دوست داشتني....

maryambanu گفت...

ای جان،
از طرف من نفسک نازنین را ببوس فرشته ی خدا...

انجــــــــمن نارضــــــــــــايتي گفت...

واي يك مدت از اين جانور داشتم، پدر من و در آورد و آخرش مرد !

ساقی گفت...

سلام
مبارکه
منم از این همسترها خوشم میاد ولی خدایی وقتی نظر "مجید" رو خوندم کپ کردم!مواظب باشین.
حالا چجوری میخوای جاشونو تمیز کنی وقتی نباید بهشون دست بزنی؟!
کلا خوش بگذره بهتون!(:
همون ماهی فکر کنم از همه بهتر باشه!

محمد گفت...

سلام
چه تیتر جالبی برا وبلاگتون گذاشتی

بازم بهتون سر میزنم
هر وقت به این نتیجه رسیدین که براتون امکانش هست منو لینک کنید ُ خوشحالمون میکنید. منم شما رو لینک خواهم کرد.
http://yekmohammad.persianblog.ir/

سایه گفت...

خوندم. همه ش رو . ولی اون مطلب بالاییت ...
جز سکوت چه میشود گفت. میدانستی و نظرها رو بستی..

حسن گفت...

الهی . نازی . دوست دارمشون . چه خوشگلن .