۱۳۹۱ فروردین ۴, جمعه

غُرغُر

دلم بالشمو می‌خواد... تخت خواب خودمو... کلن خونه‌امو می‌خوام...
آدمیزاد باید انتقاد پذیر باشه وقتی ازش ایراد می‌گیری نگه پاشو زود بیا تهران نرفته دلت تنگ شده داری گیر می‌دی... دلم تنگه هیش‌کی نیس. گفته باشم!
کادوهای تولدمو... شب تولدمو... همه چی رو دوست داشتم... فرصت نشد رسما تشکر کنم... حالا تشکر می‌کنم...
یکی اومده کلی از نوشته‌هام تعریف کرده و گفته خواننده پروپاقرصمه... بعد تهش نوشته راستی چرا تو نوشته‌هاتون همسرتون این‌قدر کم رنگه؟! کم رنگه؟!!! خب چرا می‌گید آدمو می‌خونید؟ نگید خب! بگید یه پست خوندم خوشم اومده!
این‌جا یه کافه دنج و خوب داره که هرروز می‌شه اومد و از اینترنت پرسرعتش نهایت استفاده رو برد... عیبش برنامه‌های عیدانه‌اس... که اونم... گفتن نداره... مثل الان می‌شه پیچوند!
در راستای تمرین رانندگی ماشین بابا رو بر می‌دارم و میام کافه... بعد یه بار ماشینای جلو در زیاد بودن... موقع برگشتن نمی‌دونستم ماشین رو چجوری از تو پارک در بیارم می‌خواستم برم تو کافه داد بزنم کمک! باورتون نمی‌شه؟ یه بارم تو تهران وقتی نشد ماشین رو پارک کنیم خیلی شیک! رفتم به یه آقایی که تازه داشت سوار می‌شد بره گفتم می‌شه بیایید اینو واسه ما پارکش کنید! تازه کلی هم از این اقدام انسان‌دوستانه‌اش احساس خوشحالی و رضایت کرد. تو چشاش دیدم!
فلشم گم شده... خیلی ناراحتم... معلوم نیس؟

۶ نظر:

مرناز گفت...

فلش گم ردن غمگینه
خیلییییییییی
پیدا نمیشه ینی؟ بیا امیدوار باشیم یکی پیداش کنه بهت زنگ بزنه

مهناز گفت...

سلام. سال نو مبارک. بر میگردی به زودی. زمان که نمیمونه، تو هم.
بوس برای تو و نفسک :)

مهدیس گفت...

بپیچ که خوب پیچوندی :پی
سفر بدون کافی نت اصلا و ابدا
مهدیس

khaabepary گفت...

سلام سال نو مبارک
جدا خوب می نویسید منظورم صادقانه نوشتن ولی من خیلی وقته می خونم و لی نظری نمی نویسم گاهی فکر می کنم شاید نویسنده برای اشناهای خودش می نویسه و نظر کسی که نمی شناسه خیلی مهم نیست درباره دخترتون خیلی با مزه و شیرین نقل قول می کنید و انصافا دختر بچه ها شیرین هستند به هر حال هر وقت ان میشم مشتاقانه منتظرم که پست جدید بخونم
سال خوبی داشته باشید

هما گفت...

سلام. سال نو مبارک عزیزم. امیدوارم هرجا هستی خوب خوب خوب باشی.

نیلوفر گفت...

عیدت مبارک باشه مامانی نفسک
انشاله امسال برای تو و نفست سال خیلی خیلی خوبی باشه.
من یه بار اون موقع ها که فلش 1 گیگ تازه اومده بود یه فلش 1گیگم با کلی اطلاعات سوخت. اون موقع 160 تومن پول بی زبونم سوخت. هم دلم برای پولش میسوخت هم اطلاعاتش.
برای همینم هرچی رو دوست دارم به فلش اعتماد نمیکنم و سی دیش میکنم