۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

اول مرغ بود یا تخم مرغ؟!

نفسک عصبانی و کلافه: اَه خسته شدما! بلاخره خدا اول یه مامان آفرید تو دلش بچه کوچیک گذاشت یا اول یه بچه کوچیک آفرید بزرگ شد تو دلش بچه گذاشت؟! 
مادرهای عاقل می‌دونن هر جوابی به این سوال بدی شَر می‌شه! بهترین جواب اینه که: نمی‌دونم عزیزم، بدو برو ببین فک کنم کارتون شروع شده!

داره کنسرت ریکی مارتین می‌ده منم نوستول جام‌جهانی و اینا غرق تماشا، اومده می‌گه: مامان چقد بی کلاسی اینا چیه خوشت می‌آد؟!
بعدش بلافاصله مایکل جکسون شروع می‌شه ( remember the time ) بدو بدو اومده می‌گه ببین این خوبه ملکه داره تازه خودشم مُرده!!

۷ نظر:

مهناز گفت...

ای شیطون بلای شیرین زبون :) هر دوتون رو می بوسم. ضمنا چرا فیلتر شدی؟؟

فانی گفت...

تنها چیزی که باعث شد من یه فیلتر شکن بزنم رو سیستمم (بجز فریگیت) این بود که میخواستم وبلاگتو بخونم !!!
ای خدا بگم چیکارت بکنه که آدم رو مجبور می کنی که بکارهایی که هیچوقت نمی کرد !!! :D

فانی گفت...

میتونی بخاطر این اتفاق سر به بیابون بزنی و هفت شبانه روز روزه بگیری !

هما گفت...

خواهرزاده من هم گاهی سوال هایی می پرسه که دوتا شاخ روی سرم درمیارم که اصلاً چنین سوالی چطوری به ذهنش خطور کرده. این جور مواقع میگم برو از مامانت بپرس و بعد خدارو شکر میکنم کسی هست که بچه رو بفرستم سراغش

مهناز گفت...

نمیخوای چیزی بگی؟ خب فیلتر شدی که شدی!! اونی که بخواد تورو بخونه، فیلترشکن راه میندازه......

فانی گفت...

خصوصی!
خانوم جان این رسمش نیستها !!!
بنویس دیگر ...

اعترافات یک قلم گفت...

خدایا تقدیر دوستانم را زیبا بنویس، تا من جز لبخند برلب‌هایشان از آنها چیز دیگری نبینم.


عیدت مبارک عزیزم